Lietošanas noteikumi

Vispārīgie noteikumi

Šie ir tīmekļa vietnes foodservice.lv  lietošanas noteikumi.

Šie noteikumi ir spēkā no 2018. gada 18.janvārī

Ēdiena piegādes pakalpojumu sniedzējs – SIA „Rosinter Restaurants” (PVN reģistrācijas kods:LV40003567589, adrese: Kaļķu iela 6, Rīga, LV-1050).

Ēdiena pasūtīšana uz mājām vai biroju kopā ar piegādes pakalpojumiem portālā foodservice.lv (turpmāk – ēdiena pasūtīšana) tiek pieņemta Rīgā.

Ēdiena pasūtīšanas nosacījumi:

   Piegādes darba laiks 12:00-22:00

    Minimālā ēdiena pasūtījuma summa – 20,- EUR (pēc piešķirtajām atlaidēm).

     Minimālā ēdiena piegādes maksa – 2 EUR

Ēdienu piegādes tiek sadalīta pa zonam.

Zona 1

Minimālais pasūtījums - 20 eur
Piegādes maksa - 2 eur
Bezmaksas piegāde pasūtījumiem > 40 eur

 

Zona 2

Minimālais pasūtījums - 20 eur
Piegādes maksa - 4 eur
Bezmaksas piegāde pasūtījumiem > 60 eur

 

Zona 3

Minimālais pasūtījums - 50 eur
Piegādes maksa - 7 eur
Bezmaksas piegāde pasūtījumiem > 100 eur

     Galīgā cena tiek norādīta, apstiprinot Pircēja grozu.

 

 

 Pasūtījuma anulēšana

Sākot no pasūtījuma apstiprināšanas brīža, pasūtījumu atcelt vai anulēt vairs nav iespējams, jo nekavējoties tiek uzsākts ēdiena gatavošanas process. Foodservice.lv lietotājam dod iespēju pārbaudīt pasūtījuma datus, veikt pēdējā brīža izmaiņas un apstiprināt tos. Pēc pasūtījuma apstiprināšanas lietotājs ir atbildīgs par pasūtījuma apmaksu.

 Nepareiza vai bojāta prece

Saņemot pasūtīto ēdienu no kurjera, lietotājam pirms parakstīšanās par pasūtījuma saņemšanu ir pienākums pārbaudīt vai prece atbilst pasūtījumam un vai nav radušies bojājumi piegādes laikā. Nepareiza vai bojāta sūtījuma konstatēšanas gadījumā, kas radies restorāna vai pārvadātāja vainas dēļ, lietotājam ir tiesības pieprasīt, lai tiktu piegādāts atbilstošs pasūtījums vai atgriezta samaksātā nauda. Foodservice.lv no savas puses dara visu iespējamo, lai samazinātu šādu problēmu iespējamību, bet Foodservice.lv  nevar garantēt, ka piegādes procesā nerodas kāda tehniska vai cilvēciska kļūme, kā arī Foodservice.lv  nevar kontrolet  kurjeru darbību.

 Samaksa

Visas cenas ir norādītas euro valūtā  un ieskaitot PVN. Visas cenas publicētas Foodservice.lv  vietnē ir atbilstošas restorāna piedāvātai informācijai. Jebkādas neskaidrības par cenām lūdzam klientam adresēt, sūtot e-pastu uz adresi foodservice@rrg.lv.

Norēķināšanās par ēdiena pasūtījumu veidi:
4.1.skaidrā naudā, saņemot pasūtīto ēdienu;
4.2. ar bankas karti (VisaVisa ElectronMaestroMasterCard, American Express), saņemot pasūtīto ēdienu.

Naudas atgriešana

Pircējam nav tiesību izteikt nekādas pretenzijas Pārdevējam, bet Pārdevējs nav atbildīgs Pircēja priekšā:

1  ja Pircējs ir nepareizi norādījis pasūtītā ēdiena piegādes adresi;

2  ja Pircējs ir nepareizi norādījis savu tālruņa numuru;

  1. ja Pircējs ir nepareizi norādījis vēlamo pasūtītā ēdiena piegādes laiku;

       4 ja Pircējs ne Pārdevēja vainas dēļ nav pieņēmis pasūtīto ēdienu (nav atvēris durvis, nav atbildējis uz tālruņa zvanu u.c.);

  1. ja Pircējs nesamaksā Pārdevējam par pasūtīto ēdienu vai atsakās maksāt par pasūtīto ēdienu bez objektīviem iemesliem.

 

Ļaunprātīga lietotāja rīcība

Foodservice.lv mērķis ir sniegt pakalpojumu, kas ļauj viegli un vienkārši pasūtīt ēdienu no dažādiem  restorāniem. Ja Foodservice.lv  rodas aizdomas par lietotāja ļaunprātīgu pakalpojuma izmantošanu, norēķināšanos ar zagtu maksājumu karti vai viltus pasūtījumiem, Foodservice.lv  patur tiesības atteikt pasūtījumu bez iepriekšēja brīdinājuma, kā arī nodot lietotāja datus tiesībsargājošajām iestādēm.Pircējam nav tiesību izteikt nekādas pretenzijas Pārdevējam, bet Pārdevējs nav atbildīgs Pircēja priekšā:

  • ja Pircējs ir nepareizi norādījis pasūtītā ēdiena piegādes adresi;
  • ja Pircējs ir nepareizi norādījis savu tālruņa numuru;
  • ja Pircējs ir nepareizi norādījis vēlamo pasūtītā ēdiena piegādes laiku;
  • ja Pircējs ne Pārdevēja vainas dēļ nav pieņēmis pasūtīto ēdienu (nav atvēris durvis, nav atbildējis uz tālruņa zvanu u.c.);
  • ja Pircējs nesamaksā Pārdevējam par pasūtīto ēdienu vai atsakās maksāt par pasūtīto ēdienu bez objektīviem iemesliem.

Privātums

SIA „Rosinter Restaurants”, ir atbildīga par lietotāju iesniegto datu apstrādi un atbildīgu uzglabāšanu. Jūs varat izlasīt vairāk par mūsu privātuma politiku un datu drošību sadaļā privātuma politika.